Leopard

Allmänt / 1 Kommentarer / 2013-07-13, 14:58:00
 
 
 
Jag lever på lyckorus idag!!! 
Lördagar brukar infatta promenad med en av leporderna som lever här i resevatet. Något som de tycker är jätte  kul och brukar ofast styra själva var de vill gå samtidgt som de matas med kött. Vi brukar få komma fram och klappa på ryggen. Men den här gången kunnde jag klappa på huvudet och under hakan, då förtjänande jag tydligen kyssar på mina händer :D 
 

Solnedgångarna alldeles underbara här i Sydafrika, något som är svårt att fånga på bild och ska egentligen upplevas i verkligheten.  Men något så här kan de se ut. 

 

By the way, här är det bara att glömma allt som har med skönhet att göra. Håret mitt har aldrig varit i sämmre skick, en dm försvinner nog när jag kommer tillbaka. Och naglarna ska vi inte ens tala om. Men alla ser ju som sagt exakt likadana ut här och de känns otroligt skönt att inte bry sig! Call it the stile of south Africa ;) 

Cheers (se you later)

 

Kommentarer
Siri:

Hej Caroline!
Vad härligt du verkar ha haft det i Afrika!
Det är så att jag ska till Afrika (Zimbabwe & Ghana) i slutet på detta år och ville fråga dig lite om hur du fick ihop pengar till ditt projekt. Sökte du möjligtvis stipendier och isåfall vilka? Har lite problem med att hitta passande stipendier till mina projekt. Ska också jobba med djur och även på barnhem.
Är tacksam för svar!
Hälsningar,
Siri

2014-04-03, 10:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback