Äntligen!!!

Allmänt / 1 Kommentarer / 2013-06-29, 16:07:00
 
whhho power :D!

Nu har jag äntligen fått ström till min data så jag bjuder på några av de tusen bilder jag har tagit. Kevin som är "the lion whisper" är en alldeles underbar person och förebild. Väldigt öppen för nya synpunkter. De lejon som finns i inhägnaden kan man verkligen se att de älskar honom: med både kramar, pussar och brottnings matcher.

Jag har de i alla fall jätte bra här i Sydafrika och alla är trevliga, vi är totalt 12 volontärer här och de flesta pratar franska... Tur att alla kan engelska i alla fall ;).

Fritt fram att ställa frågor om bilderna ^^ (nu ska jag iväg och handla mat)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Linnéa ;):

Shit vad nära du är alla djur!! måste vara sjukt coolt! hoppas du hare bra där i afrika! :) kramis Linnéa :)

2013-06-29, 18:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback